Packning och Swedish meatballs

Här borta är det fullt upp med allt som ska fixas! Idag har jag bl.a. tvättat kläder för ett helt år.. Men sakerna på listan börjar sakta men säkert bli färre! :) Sitter och funderar så på när hösten egentligen ska komma ? Det är ju rena högsommaren just nu?! Blir typ jätte glad om det skulle råka vara lite molnigt någon dag så man kan vara ute och springa haha! Är ju så sugen på att börja använda massa snygga höstkläder också! :D Men ska allt njuta av att ha så underbar sommar! Man blir snabbt bortskämd!
.
Klockan är liksom snart nio på kvällen och det är 25 grader? Tisdag ser ju lite lovande ut för en springrunda i allafall :)
.
I morgon börjar helgen... Min SISTA helg i Minneapolis.. Sista helgen i mitt liv här ?! Helt stört ju?! Jag är fortfarande helt snurrig av alla känslor har inte så mycket mer att säga, planerna för i morgon är i alla fall Houseparty!! :)
.
Nästa månad syns vi i Sverige kära vänner! :D heerrrrejösssssses ?!!?!??! nästa månad? stämmer verkligen det ?! Nu ska jag börja packa!! :O hoppas ni sover så gott! pussss
.
Detta är bara början....
.
Idag bjöd jag på svenska hemmagjorda köttbullar med rostade rotfrukter i ugnen, brunsås och lingonsylt! Det måste nog vara en av mina favoriträtter! haha :P



Kommentarer
Postat av: syster

helt sjuuukt!! :D

2011-09-09 @ 14:50:39
Postat av: Anonym

Åh sommar fortfarande!!:) Härligt, hemma är det höst! Det kommer bli så kul när du kmr hem!!! ;) pusss

2011-09-10 @ 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0