To do weekend

I helgen har det varit fullt upp med planering och allt som måste fixas! Åker NÄSTA VECKA ?! Kan inte fatta det ? Har så sjukt blandade känslor och allt snurrar runt som bara den i hjärnan! Har fått gjort mycket nytta i helgen och det känns bra! Kommer sakna mitt LA fitness som jag har sagt upp nu också.
.
I fredags kväll följde jag med hela familjen och farmorn och farfarn ut och åt, precis på samma restaurang som dom tog med mig min allra första vecka här! :) Lördagen jobbade jag och så kom Emelie hit så lagades det middag och så kollade vi på solsidan boxen :) Idag var vi uppe tidigt allihopa och åkte in till Sculpture Garden (väldigt känt för minneapolis) Och så fotograferade jag hela familjen och tog massa familjefoton som Glynne ville hinna med innan jag åker :)
.
Påtal om foto så åkte jag och Lorenzo och köpte en kamera idag! Fast när jag kom hem och testade den så var den inte alls som jag hade hoppats! Så tror nog faktiskt att jag ska lämna tillbaka den :/ Men fick mig ett kamerafodral och en perfekt datorväska som passar perfekt på min mac! Den andra var så stor och klumpig. Annars har helgen som sagt varit en rikigt fixarhelg och har fått massa måsten gjorda vilket känns väldigt skönt nu! TACK SÅ MYCKET för era tips föresten! Ska se om jag kan hitta ngt i New York när jag kommer dit ist när jag har lite mer tid på mig :)
.
Imorgon börjar Bea skolan, minns så väl hur kul det var med första skoldagen i den åldern!
.

Kommentarer
Postat av: CARRO L

Ja och det var då du och jag träffades och blev bästisar :)

2011-09-06 @ 12:21:00
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: CARRO L

alltså första skoldagen :)

2011-09-06 @ 12:21:26
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: julia

Åhh jaa det var det carrigoo :D

2011-09-06 @ 20:29:31
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0