Ikväll bär det ivääääg! :D

Har fått en grym start och riktigt roliga dagar här med Kajsa !! Har träffat många nya trevliga människor, det har druckits goda drinkar och blivit en hel del dans! Och i kväll bär det iväg!!! :D
.
Vi tar ett tåg in till NYC och sover hos Glynnes lillasysters lägenhet och 05:00 ringer väckarklockan på onsdag morgon och så börjar road tripen!! :D
.
Kan meddela att jag och Kajsa har varit på postkontoret i dag och skickat hem en massa packning! haha Ville inte riskera ytterligare en gråtattack på Grand central station ;) hahah (riktigt så illa var det faktiskt inte :P )
.
Ikväll ska jag, Kajsa och familjen ut äta avskedsmiddag för Kajsi :)
.
Ska försöka uppdatera så ofta jag kan! Puss puss
.
Idag åt vi mumsig sushi till lunch och Kajsa sa hej då till några av sina vänner :/
.
Nu säger jag och Kajs hej då!!! Nästa gång jag skriver är vi nog på väg till Washington DC :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Ha det nu så roligt på eran resa!!! ;) pusss å kram

2011-09-21 @ 17:43:42
Postat av: Kim

Ha det nu så roligt på eran resa!!! ;) pusss å kram

2011-09-21 @ 17:44:01
Postat av: julia

TAACK kimmsi!!!♡

2011-09-21 @ 22:40:52
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0