Birthday party!

Igår eftermiddag var jag med på Beas skolpicknick jätte mysigt! På kvällen blev det house party, sannie och Anna hämtade upp mig, dock 1 timma sena haha Vet inte vad som har hänt med mig här borta men jag är verkligen i tid till allt här! Brukar till och med vara en halv timma tidig!? Tror jag får tacka mina små pluttar för det eftersom jag har varit tvungen att planera till max när man har barn med sig.
.
Det blev en rikigt lyckad kväll! Vi förfestade hos Max där Emelie redan var och sedan gick vi vidare till ett college party. Alla studenter hyr hus tsm där vid Univerity of minnesota så snacka om stämning på gatorna! herrejösses vilka fester det är!! Proppat med folk, alla står och hoppar, dansar sjunger och dricker ur sina röda muggar ;) På vår fest var det Jersey tema så alla hade lagtröjor och sådant. Min var dock stor som ett tält men jag hade tydligen den bästa spelaren och varenda kotte skulle komma fram och berätta det för mig. Själv har jag ingen aning om vem han är :P
.
.
haha jaa vad ska man säga? Blev väl inga höjdar bilder från kvällen direkt...
.
Nästa morgon 09:30 var det dags för 5 års kalas! Dom är så söta som har Beas kalas typ en månad tidigt så jag skulle få vara med! :) Det var ett prinsess tjej party! Vi hade manikyr och hårstyling! Även super god tårta och lekar!
.
Lite tråkigt att jag måste ta bort alla ungars huvuden :P
Nu på kvällen har jag jobbat och vi har myst i soffan framför pippi med ytterligare lite tårta..nu är jag mätt...Bea fick rikitiga pippifilmen av mig som är dubbad till engelska! :D Hon älskar den och nu har hon döpt sin leksakshäst till lillagubben :P
.

.
.
Filmade lite när jag skulle lägga Grayson idag får se om jag kanske lägger upp dom här i morgon elelr ngt :)
.
Imorgon är planerna att åka till mall of america men det har tydligen kommit varningar att man ska undvika mallet imorgon efter som det är 11 sep.. och 10 år sedan det hände. och mall of america är ett av ställena man varnats för så kanske borde åka på måndag ist? Får se hur jag gör :P
.
Idag åkte Lorenzo på business trip till Japan så jag fick säga hej då till honom, inte kul :( Tårarna rann för både mig och Glynne! Vi har varit jätte känslosamma idag! Jag gav avskedspresent och en blomma till dom i morse och Glynne började gråta och strax där efter kom mina tårar med! usch vill inte ens tänka på när som ska köra mig till flygplatsen!
.
Gjorde två album med bilder från saker vi hittat på under året, mamma ville se hur albumen såg ut så här får du nu se käre mor


.

.
.
.
Nu ropar min säng sov så gott! puss

Kommentarer
Postat av: Kim

Va fina album Julia!! :) jag blir rörd! Vilket år!! Hälsa de små godingarna från mig! Puss

2011-09-11 @ 18:48:20
Postat av: jensan

Förstår att det är sorgligt att lämna dom som varit din familj i ett år, men det ska bli kul att få hem dig igen :D

2011-09-11 @ 20:36:55
Postat av: Mamma

Så jätte- jättefina albumen blev, skulle vilja bläddra i dem. Nu räknar jag dagarna tills du är hemma igen - längtar. Kram

2011-09-11 @ 22:21:30
Postat av: Mamma

2011-09-11 @ 22:22:39
Postat av: syster

Även jag blir rörd av dina senaste inlägg...va mycket ni upplevt ihop å så sjuukt fina album! Du borde ta kort på varje sida så du kan kolla tillbaka när du e i Sverige igen haha. Inle långt kvar :) Cant wait to see you <3

2011-09-13 @ 14:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0