New York - Washington DC - Virginia - Tennessee - Alabama - Mississippi

Jaa som ni ser har det varit fullt upp! Vi har haft en sjukt bra start på resan! Skit gött gäng vi åker med och har redan hunnit se jätte mycket! :) Just nu har vi precis kommit fram i Mississippi snacka om att vara ute in the middle of nowhere! Ser precis ut som i alla amerikanska skräckfilmer när dom campar ute i ingenstans! haha :O Country musik och southern accent är det som gäller här! Sweet home Alabama är en av låtarna som dunkats i högtalarna i bilen idag! ;)
.
Hinner tyvärr inte skriva så mycket om vad vi har gjort men slänger upp lite bilder! :)
.
....
.
.Aa det var tanken i alla fall men det funkar visst inte att ladda upp bilder nu? typiskt aja någon dag kommer det upp några i allafall :P haha gud så konstigt det känns att sitta mitt ute i skogen i mörkret med datorn och ha internet? det är verkligen koolsvart ute nu så tror jag ska gå och sätta mig vid elden :) puss puss Imorgon firar jag och Kajsa ett år i USA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0