MOSQUITO....

Jätte trevlig kväll igår! Vet att man borde tagit en hamburgare när man går till Burger Jones som är så känt för sina delicious burgers men klarar bara inte av att käka fler amerikanska hamburgare och all liknande mat man blir omringad av i detta land! Så jag tog i stället världens godaste grilled chicken summer salad! Fy fasen vad god den var! Den får en delad förstaplats tillsammans med den på cheesecake och den på GC! ;)
.
Min kamera dog så tog en bild från Max :)
.
Innan vi skulle dra hem stod vi ute och pratade några minuter då jag hör ett myggsurr och sedan ett ont stick i läppen! Kände hur jag fick världens fetaste myggbett mitt på läppen! och hur min läpp växte och växte i bilen påväg hem, höll på att dö av garv när jag kom hem och såg mig i spegeln när skulle tvätta bort sminket ! Så jäkla fult!! hahahahaah
.
Bilderna blev visst ganska små såg jag nu när jag laddade upp bilden så man seer ju inte :P

Kommentarer
Postat av: linnsan

Haha så jävla råå sitter sj på jobbet å håller på att få en massiv skrattattack hahahs

2011-09-02 @ 22:07:00
Postat av: syster

haha julia fan va skeeev läpp :P!

2011-09-03 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0