Hej då minneapolis! ♡

Tänkte bara slänga in ett litet inlägg nu en sista gång här i minneapolis. Har haft så sjukt mycket att göra med packning och allt och jag vet fortfarande inte hur det ska gå.. Det får liksom inte plaaaaaaats!! Blir galen! Det jobbigaste av allt är också att jag vet att jag måste packa om 100 gånger vid varje stopp under resans gångg... Men nu är det i alla fall klart för den här gången så nu återstår det bara att se hur det går i morgon när jag kommer med min över proppfulla tunga packning.. Just nu är Glynne och hämtar den nya au pairen ! Spännande! Har ingen aning om hur det kommer att bli med internet och så när jag är borta men det löser sig väl på något sätt! Puss pusss
.

Kommentarer
Postat av: syster

uppdatera oss när du kan ;) SPÄNNANDE LIV!

2011-09-17 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0