Two weeks left!!! :D

Nu är det bara två veckor kvar tills jag får träffa my familyyyy igen!! Söndagen den 12 juni ska jag hämta upp dem på flygplatsen! :D Och den 17 åker vi till San francisco :D Om islands dumma vulkaner släpper ut mer aska bombar jag hela ön!
.
Igår blev det restaurangbesök på GC, tog min favorit asian chicken salad som vanligt, går liksom inte att välja något annat när man vet att den finns. Vi slog även till med en efterrätt som inte var att leka med! låter bilden få tala för sig själv hehe :P sedan blev det utgång i St. Paul med Stiin, Sara och Martina, blev en lyckad kväll! Men kan bara inte och kommer nog aldrig att kunna vänja mig hur de amerikanska tjejerna dansar och för allt i världen klär siiiig ?!!?!? tror inte ens jag vågar lägga upp bildbevis här så illa är det!
.
Jag sov hos Marr och idag blev det frukost på subway och sen en cykeltur till uptown där det råkade bli lite för mkt shopping, kom hem med $ 1.33 på kontot! :O tur jag får lön i morgon då bär det nämligen av till Mall of america och ikea :D
.
Ikväll har jag jobbat, men martina kom över när jag lagt barnen så lagade vi middag och mös framför All good things ganska konstig film.. Nu ska vi nog snart gå och lägga oss så vi orkar gå runt hela moa imorgon :D pusss
.
Vaarma nybakade cookies ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0