Texas bokat!!

Weeho sommaren kommer bli grym! Nu har vi bokat flyg och hotell till Texas! Lördagen den andre juli sitter jag och Martina på ett flyg ner till Texas!! :D så strax efter att Mamma pappa och jessica har åkt hem.
.
Idag är det memorial day så jag är ledig! Har tagit på mig mina nya tränings kläder och skor som jag köpte på Mall of america igår som jag tänkte inviga nu! Har även fixat lite ny musik på mp3n så nu är jag taggad! ;)
Efteråt är det picknick vid sjön som står på schemat! Idag är det 30 grader i Minneapolis! :D
.
Känner på mig att jag kommer flyga fram som en liten pil i mina nya springskor! eller vad säger ni ;) ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga - verkar lovande. Jag sprang Egon-spåret i morse - behöver nog också nya skor - kändes lite tungt

2011-06-01 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0