Picknick vid sjön

Var helt galet varmt igår! När jag gick ut kändes det som att jag kom in i en bastu! :S Air condition är på för fullt här inne så var inte riktigt beredd på den värmen :P Idag har det varit besök hos doktorn med Grayson sen körde vi glynne till Down town, en liten promenad till Trader joe's där vi handlade ingredienser till curry kyckling pajen jag precis blev klar med och så tvätt. Känner mig som en riktig husmor haha! :P
.
Riktigt mysig kväll med min fru martina igår! Efter vår picknick i parken blev det hem och tända ljus framför filmen letters to Juliet (som min andra fru hemma i sverige tipsade om) , så ja det var vår romantiska kväll! ;)
.
Mango kyckling sallad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad somrigt o härligt det ser ut 

2011-06-01 @ 23:36:16
Postat av: Kim

Härligt när sommarn kommer!! :) saknar dig! Kram

2011-06-04 @ 12:43:34
Postat av: Kim

Härligt när sommarn kommer!! :) saknar dig! Kram

2011-06-04 @ 12:43:57
Postat av: Jessica

Jättefin bild på dig o klänningen...snart ses vi :D <3

2011-06-05 @ 20:56:58
Postat av: Jessica

Jättefin bild på dig o klänningen...snart ses vi :D <3

2011-06-05 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0