Planering!

Just nu är det fullt upp med planering av resor och allt man vill hinna med att göra! Blir helt snurrig av all planering och allt man ska få ihop! Men detta har vi bokat än sålänge! :)
.
12-23 juni: mi familia kommer hiit! :D:D:D
16 juni: Rihanna konsert!
17-22 juni: San Francisco
23 juni: Taylor's graduation party
24 juni: Midsommar
2-4 juli: Jag och Martina åker till Texas, fira 4th of July och heldag på six flags
20-29 juli: Jag och barnen flyger till Vermont och hälsar på grandma och grandpa
.
Jaa, sen ska vi ju försöka få in, en 10 timmars road trip till mount rushmore i south dakota, valleyfair, camping och kanotåkning, festivalen i chicago och mycket mer.. OCH den 22 juni är verkligen deadline att boka flyg hem till Sverige! :O Jag och Kajsa har även börjat planera vår sista resemånad också! wehoo kommer bli grymt!:D
.
Men nu ska jag bara njuta av att äntligen få träffa min familj igen!! Helt sjukt hur längesedan det var!! På söndag åker jag och hämtar upp dem på flygplatsen :D
.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad jag lääääängtar, nu är väskan nästan helt full... bara några saker till och några till... trodde jag skulle ha plats kvar till dina grejer hem men får nog strukturera upp det lite då : )

Snart ses vi - vad roligt det skall bli : )

2011-06-11 @ 19:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0