San Francisco

Ja då har familjen åkt vidare till New York och sedan tillbaka till Sverige. Har verkligen varit helt underbart att ha dem här! Saknar de så ! Önskar de kunde stannat liite längre. Vi har haft fullt upp, först bodde de här i fyra dagar och vi alla sov i mitt rum, knappt så man kunde se golvet pga alla madrasser och alla saker :P
.
Vi åkte till mall of America, up town, restaurangbesök, åkte till shopping outletet i Albert Ville, jag Jessica och Martina var på Rihanna konsert som var huuuur grym som helst!! Tror vi stod upp och dansade loss hela konserten! haha :D
.
Pappa jag och jessica på albertville
.
.
.
Super nanny rycker in haha
Sedan bar det iväg till California, San Francisco. Jätte härlig resa! Utsikt över både Golden Gate bron och Alcatraz från hotellet. Vi träffade Emelie och hennes familj som också var och hälsade på, vi hyrde cyklar och cyklade över Golden Gate bron, Åkte på sightseeing buss, åkte en båttur ut till ön Alcatraz (för er oallmänbildade var det ett fängelse för riktiga hårdingar och sas vara världens mest rymningssäkra fängelse) Man fick en audio guidad tur. Kvällen innan kollade vi på filmen flykten från Alcatraz, ;) jätte bra film! Det var riktigt kul att få se allt på riktigt dagen efter! Jag tycker verkligen histora och sånt är skit intressant så jag hade jätte kul :D Tror nästan det var det bästa på hela resan haha ;) Det blev shopping i union square, stek vid stranden och även en båttrur till ön Angel island också med en guidad tur i en liten vagn :P
.
.
Är stolt över pappa som i princip hann läsa ut sin bok medan vi var och shoppade, stackaren satt utanför med sin bok :P Tills han ringer och säger att det börjar bli kallt och att det är för mörkt för att läsa hahah (det var då affärerna stängde ) :P
Fler bilder finns på Facebook. Nu ska jag och Marr ta en promenad till Target och köpa ingredienser till Taco paj, som vi ska laga sen när ungarna sover, jag jobbar nämligen ikväll. Hoppas ni alla fick en riktigt bra midsommar! pussss

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej Jullan! :D va mysigt ni verkar haft, hoppas dom fick en trevlig vistelse i USA! :) Hoppas du också hade en bra midsommar! Pusss å Kram

2011-06-27 @ 18:45:59
Postat av: julia

Heej Kimmi!! Ja vi har haft det jätte bra! TACK FÖR DITT BREV!!! Saknar dig!! pussss

2011-06-27 @ 21:00:11
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0