Onsdag i minneapolis

Riktigt skön dag idag! Jag Grayson max och martina tog en låång promenad i solen och tog en sväng till parken. Efter jobbet gick vi till Subway och käkade lite middag och sedan vidare till Starbucks där vi sitter nu. Men ingen cookie här inte! Utan idag blev det fruktsallad med mango, ananas, papaya och massa gott!
.
.
Här är en liten video på världens gulligaste lilla fyraåring påväg hem från skolan idag!
.
och så ett litet kort när kameran ändå var uppe
.
Och idag är det inte vilken onsdag som helst inte! Idag fyller nämligen min underbara linnnnsy 20 år! ♡

.
Och så har det varit morsdag! Så här har ni ett litet kort på Världens bästa mamma som jag fick turen att få ♡

.
Och min lilla gossse har ju fyllt 14 år den 30 maj!!
Idag på lekplatsen kom det förbi en kvinna med två hundar som preciiis såg ut som Ebba! En dröös ungar springer fram av glädje mot hunden inklusive mig hahaaha kom på mig själv och fick typ springa tillbaka och ta med grayson, jag bara.. Åh Grayson titta!! kom! du vill väl klappa?!!?  Haha men han var inte ett dugg intresserad så när jag väl fick med honom gick hon iväg :( hehe behöver jag säga att jag saknar min lilla tant?
.
Som ni kanske ser måste jag ta bilderna från facebook :P eftersom jag inte har några bilder från sverige på den här datorn..
.
Nu stänger de här på starbucks så nu blir det Dear John mys hemma hos miiig med martinoo! pusss


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kan meddela att din lilla "tant" Ebba har varit hos frisören igår och nu är en supersnygg 14-åring! :-)

2011-06-02 @ 09:06:08
Postat av: Julia

Åhh har hon!!! gulllee!

2011-06-02 @ 20:28:45
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: Jessica

<3<3<3EBBA <3<3<3 Gött ni har det! Klockreb film på Bea, I lööv it! :D

2011-06-05 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0