Finbesök från Sverige har anlänt !

Ville bara meddela att familjen Martins nu är på plats! Kan säga att det brast ut i glädjetårar! Sheet vilken känsla att få se sin familj igen efter så lång tid! Dom har ju haft varandra men jag har liksom varit jag, helt själv och börjat mitt egna liv här borta på andra sidan jordklotet. Trodde verkligen inte att jag skulle böla? Är ju så van vid hej och hej då nu ? Ligger dom verkligen där nere i mitt rum nu och sover ?! häär i minnie ?!  usa ?! går liksom inte att fatta :P Man påminns väldigt mkt om sverige och då blir man så glad av att jag faktiskt bor här! Älskar usa! skulle vilja flytta hela sverige hit och att alla ni där hemma bodde här! då hade det varit perfekt!
.
Nu ska jag gå ner och sova bredvid min familj! :D haha fan vad konsitgt det känns ? hahaha känner mig helt kocko! God natt !
-

Kommentarer
Postat av: Farbror Janne

Hej Julia!

Vad härligt det måste kännas att få besök av hela familjen. Nu är de hos dig i USA. Häftigt!



Vi önskar er allihop en underbar vecka tillsammans! Här hos oss har vi också besök, farmor är här och hälsar på. Vi hörs!

2011-06-15 @ 20:25:51
Postat av: Jessica

åhhh vill tillbaka nu!! Vilka minnen <3<3<3

2011-07-10 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0