Pictures from Vermont - especially for Glynne and Lorenzo ;)

Barnens mamma och pappa (Glynne och Lorenzo) Har bett mig att ta massa kort och det tar ju sådan tid att emaila så jag slänger upp några här ist! Verkligen jätte fin utsikt från huset över bergen, ska se om jag kan få ngt kort på det någon dag :) När jag tog kort på huset satt jag där nere och solade som ni ser, men man klarar sig verkligen inte utan insektsdödar racket eller hur man nu ska översätta det vi går ingenstans utan det! :P SJUKT MKT MYGG HÄR! Är så skönt med tystnaden här borta! Igen trafik eller stress! wonderbart!
.
haha vad tycker ni om shopping centret föresten? ;)

Kommentarer
Postat av: Syster jessica

Åhhh du ser ut å ha det helt ljuvliigt, som på film! Myyys!

2011-07-28 @ 20:51:19
Postat av: Pappa & mamma

Jasså, vår lilla storstads-shoppande-partypingla har blivit en country girl!? ;-)

2011-07-28 @ 22:33:31
Postat av: julia

jaa Här har vi det gott persi!



hahah imorgon blir det tillbaka till mitt valiga jag, så ni kan va lugna mamma och pappa ;) puss puss

2011-07-29 @ 03:33:27
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0