:D

Ja då var det fredag i morgon igen, kommer det fortsätta i den här takten kommer jag ju snart vara gråhårig?! I vilket fall vill jag i allafall börja berätta något väldigt roligt! :D Christian har bokat biljett hit :D:D Han kommer om en månad :D det är ju jätte snart! :O Den 13e februari landar han här i minneapolis och så drar vi nog till florida, miami och gottar oss :D Så det blir mycket resande i februari :D Den tredje åker ju jag, Emelie och Martina till Californien, San Diego :) Sen är jag hemma en vecka och sen kommer Christian :) Barnens mormor från Vermont kommer hit också så jobbet blir ju lite annorlunda, roligt att få träffa henne igen också :)
.
Något annat kul jag måste berätta (när jag ändå är igång ;) ) är att nu till helgen blir det en liten road trip till Wisconsin (staten bredvid minnesota) :D Det är jag Emelie, Tinde och Martina som åker iväg :D Vi ska nämligen till en slags vattenpark som även har ett nöjesfält, Skidor, snow tubing och massa grejer så sover vi på hotell där :)
.
Vill även säga TACK för presenterna Farbror Janne, Christina, Gustav, Carl och Filip! Fick ett jättefint halsband och armband! kommer användas flitigt ! :) (tack även för julkortet)
.
Häromdagen kom det även ett litet runt paket som det stod Julia på :D Det var från mamma och pappa :) Det var en slags öppningsbar julgranskula/påskägg haha vet inte hur jag ska förklara, där det var ett pussel i, pusslet visade sig vara min älskade lilla plutt Ebba :D  fiffit mamma! ( antar att det var din ide ;) ) Blev jätte glad! alltid kul med lite spänning i vardagen :D
.
Ja annars har det väl vart som vanligt, idag var det första gången på Graysons music class efter jul. Det var massa nya barn, nya rörelser och danser, fick en ny sångbok och... En ny Cd.. eller faktiskt 2 (en i bilen och en hemma).. kommer ni ihåg när jag skrev hur varenda låt på förra music class cden satte sig i huvudet.. tror även jag la upp en video när bea sjunger en av låtarna? Känner på mig att det kommer ngt liknande med denna som vi redan har spelat hela dagen... Vet inte heller om jag har nämnt att Grayson börjat förskola? :D Han är jätte duktig! målar, pusslar och har sig! Och även fått lite nya vänner :) Just det ja! måste ju berätta något stort! På måndag ska Grayson börja med Potty training! ;) Så på måndag är det stora dagen! På morgonen ska jag och Grayson åka till Target och köpa hans första kalsonger ! Sedan ska han sitta på pottan var 15e minut och så ska han få belöning när han pissar :) Så i tre dagar kommer mitt jobb ungefär se så ut :) hehe aldrig hört om denna teknik tidigare men det ska nog gå bra :)
.
I morgon är det fredag och jag är ledig, så mitt mål för dagen blir som alla andra fredagsmornar att sova så länge jag bara orkar :D Känner att det är precis det jag behöver! så nu säger jag god natt och sov gott! pusss
.
.
.
.
Wisconsin
.
Grayson på förskolan
.
Första eller andra dagen, åker båt med sina nya kompisar :)
.
Mellanmål
.
Max (martinas) och Grayson
.
Bea hade ett uppträde för mig :)
.
.
Bea sjunger på Franska :D
.
.
.
.
Skulle egentligen publicera detta igår men internet bröts precis då så jag gör det idag ist (fre) :) puss

Kommentarer
Postat av: Syster

Åhhh va kul att Christian kommer! Blir såååå avundsjuk på dig, mitt liv e döötrist nu. Alla bara reser å ja " pluggar" :(. Ps. Älskar beas uppvisning haha!

2011-01-07 @ 22:25:02
Postat av: Pappa

So impressed by Bea singing in French!!! And I´m even more impressed to hear her sing in Swedish!!! I beleive Bea will be an professional interpreter in the future:-)

2011-01-08 @ 12:28:17
Postat av: sabina n

Heej! :) Hittade precis till din blogg och måste bara säga att den är grym! Och det är jättekul att du lägger ut så mycket fina bilder och videos. Keep up the good work! :D

2011-01-08 @ 12:47:01
Postat av: Kim

Va kul att Christian kommer till dig! Hur länge ska han vara kvar? Tar du lite semester då i februari? ;) det låter ju inte helt fel det du! Hoppas du har det bra Jullan! Spännande med pott träning? Det blir säkert en hel del oväntade överraskningar eller va tror du? :) det var en jättemysig bild på dig å Christian förresten. Puss å kram Ni får ha en Galen road trip;)

2011-01-08 @ 15:46:23
Postat av: Anonym

hejhej! jag funderar på att åka som au pair, är det något du tycker man ska göra nu när du väl gör det? är det något av ditt bästa du har gjort? :)

2011-01-08 @ 20:58:59
Postat av: Anonym

Har Martina en blogg där hon bloggar om sitt liv som aupair ? Skulle du kunna länka hennes blogg isf :)

2011-01-09 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0