2011 !

Ja då var det 2011! Dags att börja röra på sig igen då :P det har ju stått still en månad :P men jag och martina har faktiskt vart riktigt duktiga! Vi gick till bion trots 20 minus, simmade igår och idag när G och B hade nap time körde jag spinning i vardagsrummet och skypade med mor och syster samtidigt haha :P och nu på kvällen drog vi till La fitness och körde på bandet och lite sånt :D
.
Nyår blev i allafall jätte lyckad! Vi hade en trevlig liten nyårsmiddag hos mig jag, emelie och Martina och sen åkte vi till en college fest i St. Paul :) Det speciella med college fester är att det är ett gäng som pluggar på college (såklart:P) och så köper dom ett hus tillsammans brukar va runt 5 pers som delar. Ni kan ju tänka er hur huset ser ut : P inte riktigt som förra house partyt som var huuur stort som helst och skit fräscht! men riktigt kul hade vi! :)
.
Ska verkligen försöka förbättra mig när det gäller bloggandet också ! Hoppas ni alla hade en bra nyår och att detta året blir lika underbart som förra :D ! pusss
.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej det var lite knäckande/inspirerande att skypa med dig igår när du satt på träningscykeln och jag i soffan med en stor chockladask. Idag tog jag också nya tag - årets första friskispass - det gjorde gott - tack för din pepping : )

2011-01-04 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0