Torsdag !

Idag har det vart jobb som vanligt, efter vi lämnat Bea på skolan åkte vi vidare till Graysons skola. Där är ju alla föräldrar med barnen på dagarna. Sen åkte vi till ishallen och åkte lite skridskor, nu när jag har kommit igång så med min skridskoåkning  haha ;) Sen blev det en promenad runt sjön på 1,5 timma med Martini. Har ju blivit så sjukt förkyld så några besök på LA fitness har det inte blivit på ett tag. Och just nu sitter jag hemma hos mart och äter knäckebröd.. intressant inlägg haha...
.
Nä för att komma till ngt mer intressant så är Miami nu bokat :D! Och om 16 dagar är Christian här! :D och den 14 februari bär det av till Florida, Miami! längtar!!
.
.
.
Som vanligt vill inte internet funka när jag ska publicera mina inlägg så det får komma en dag senare ;)

Kommentarer
Postat av: David Bertilsson

Miami verkar underbart ! Hittade resa dit i höstas för bara 7000 kr en vecka med boende :P

2011-01-29 @ 09:39:26
Postat av: CARRO L

härligt Jullan!!

2011-01-30 @ 14:15:06
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej! Vad fin din blogg-bild blev, ser så härligt ut :) Lycka till med köttbullarna!

2011-02-01 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0