Tråkiga besked :'(

Tänkte att jag kunde passa på att slänga upp ett litet inlägg nu när B och G har sin nap!
.
Måste tyvärr berätta något väldigt sorgligt och tråkigt :( Min lilla Ella har nämligen blivit en ängel :'( mitt lilla marsvin!
.
Kommer aldrig glömma när jag köpte min lilla plutt! Jag och carro hade lite tråkigt ett påsklov för flera år sedan så vi drog till Torp och gick in i djuraffären där vi upptäckte lilla Ella :) Kom på att jag ville ha ett eget husdjur och aa.. så råkade det visst bli :P kom hem med en bur och en kartong med min lilla plutt i ! helt underbar var hon! Nu när jag har varit borta (och kanske några år innan det också hehe) är det pappa som har stått för burstädningen och kelet så jag vet att hon haft det riktigt bra! Men så tråkigt att jag inte hann träffa henne en gång till :( Men vet att hon har det bra där uppe i marsvinshimlen!
.
Något annat väldigt tråkigt jag måste berätta är att Tinde ska åka hem till Sverige :'( Kommer bli jätte tomt! Främst beror det på hemlängtan. Men tycker hon har vart GRYM som klarat det så länge trots att hon har känt som hon har känt! Som tur är kom det inte som en chock för oss, vi har vetat om det ett bra tag men har ändå haft ett litet hopp om att hon kanske skulle ändra sig, men nu är biljetterna bokade och i februari befinner hon sig på landvetter! :(
.
Nu när jag ändå är igång med alla tråkiga saker så jag jag ju passa på att säga att B och G har haft feber :( Bea var hemma både i går och idag men G mår bättre :) Så jag och Grayson har varit hos en talpedagog och Lorenzo var hemma med Bea. Vi ska gå dit några gånger nu och se om han lär sig lite fler ord :) Tänkte så sjukt mycket på mamma när jag kom dit! atmosfären liksom! Kändes som att jag gick i korridoren på mammas jobb (en vårdcentral) Åh lilla mamme! saknar dig! Du föresten kan du skicka receptet på Laila brödet?
.
Hoppas ni har det bra där hemma puuss
.
Föresten roligt att lite nya läsare har hittat hit! :D välkomna!
.
Tyvärr har jag typ inga bilder från sverige på den här datorn men pappa mmsade en bild härom dagen hehe :)♡

Kommentarer
Postat av: Kim

Det var ju tråkiga nyheter Jullan!:( Hoppas barnen blir friska snart! :) Puss och Kram

2011-01-19 @ 13:32:27
Postat av: persan.

började lipa när ja såg bilden...våra fina pluttar <3

2011-01-19 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0