Små grodorna

Var precis uppe och skulle lägga Bea för sin nap. Stackarn har massa feber idag igen så hon är hemma från skolan.. Hon vill alltid att jag ska sjunga en svensk sång innan hon somnar så jag började sjunga små grodorna... Och bara för att hon är sjuk gjorde jag mig till lite extra och ställde mig upp och hoppade och gjorde dansen.. helt plötsligt sätter hon sig blixtsnabbt upp med världens smile och skriker ohhh I looove that part when you are shaking your tail !!! haha! ni vet när man sätter händerna där bak och sjunger koackacak och hoppar runt i en ring ? haha  hon är ju för goo : P
.
För övrigt har vi bakat chokladbollar och fösterdekorationer eller vad man kallar det, kan gå och ta ett kort om ni viiil ;) ...
.

Kommentarer
Postat av: Pappa & mamma

Små grodorna går tydligen hem i alla länder trots att barnen inte har en susning om vad orden betyder :-)

2011-01-31 @ 22:54:13
Postat av: Johanna

Hej dar,

stotte pa din blogg nar jag var och surfade runt pa internet. Valkommen till Minneapolis. Har bott har i 3.5 ar nu men kommer fran Stockholm dar min familj fortfarande bor.

Hoppas du trivs har, trots all var sno. Kanske vi kan motas upp nagon dag? Vore trevligt med lite svenska igen haha.

Om du vill sa hor av dig pa min blogg johannafrykmark.blogspot.com

Kram

2011-02-01 @ 03:18:51
URL: http://johannafrykmark.blogspot.com
Postat av: christian

hehe! söt hon är

2011-02-02 @ 00:16:16
Postat av: Johanna

Hej,

Sjalvklart. Mars blir bra. Forsoker hitta jobb o sa nu sa vet inte hur mitt schema kommer se ut. Men vi kan ju horas da :)

Ha det sa roligt pa dina resor. Maste saga att jag ar ganska avundsjuk! Skulle inte sakna snon och kylan direkt haha.

2011-02-02 @ 05:56:39
URL: http://johannafrykmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0