Grattis pappen !

.Idag fyller farsgubben 46! Så ville egentligen bara säga ett STORT grattis till dig!!!! ♡
Har ju typ inga bilder från sverige på den här datorn men ska se om jag hittar ngn :) 
.

.
Annars har det vart en jätte skön söndag med promenad i solen och besök på starbucks där jag blev kvar och sitter fortfarande.. hehe. Sjukt skönt med lite sol iafl! nästa vecka består bara av tre jobbdagar för min del eftersom vi drar till Californien på torsdag! känns bra, kanske får se lite mer sol då :D Nu ska jag nog promenera hem och käka middag, eller kvällsmat får det nog bli hehe hoppas ni sover så gott !
.
Söndags promenad
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hih jaaa! :D Shit vi måste verkligen moffa i helgen hahah! As taggad på det. Jaaa jag med, känns faktiskt bättre för samvetet nu. Vill shoppa mer dock.. Vi får spara pengar för en ännu större shoppingtur haha. Pusss!

2011-01-31 @ 03:29:44
URL: http://eblomstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0