San Diego 3-7 feb

Det är väl inte så mycket annat att säga än att det har vart en helt sjukt underbar semester! Med sol, surfing, sett vilda delfiner, en haj, fest, fick oss en flygtur med Andreas, :D (har sagt fel, dom gick ett pilot gymnasium så dom är redan färdigutbildade piloter, nu jobbar dom som lärare :O Anderas var verkligen jätte duktig! satt där och sa massa konstiga siffror i sitt headset east west och allt var det nu var jag emelie och martina satt som frågetecken :P Taack alla ni för en grym semester!!
.
Nu är jag hemma i snön igen! Planet landade 23:20 och nästa morgon var det bara att dra fram vinterjackan och uggsen och jobb stod på schemat varje dag till lördag,, Men det är ganska så lugnt, på måndag drar man ju iväg igen :D Christian kommer på söndag!!! :D och på måndagen lyfter planet mot Miami!
.
Nu säger jag god natt!

Kommentarer
Postat av: linn the greatest :D

måste säga att jag alldrig sett någon se så tight ut i en våtdräkt som du bulis ;););) pusss på dig

2011-02-11 @ 11:51:10
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/
Postat av: Emelie Z

Jag son trodde du var i USA för att jobba;) du verkar ha det toppen Julia!! Avis jag blir! Ha det så bra i Miami:D puss och kram

2011-02-11 @ 12:25:02
Postat av: Kim

Hur träffa ni på dessa pilot-lärare egentligen? ;) såg ut som du haft set riktigt underbart!

2011-02-11 @ 17:04:32
Postat av: julia

haha linnssyy !



hah ja det har nästan känts som semester varje dag sedan jag kom hit :S :D



Kimmsi ! Emelie kände 2 av dom från sverige, så vi åkte och hälsade på dom :)

2011-02-11 @ 20:01:24
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: jensan

uppdatera bulaaan :D

2011-02-20 @ 16:41:50
Postat av: Farbror Janne

Du verkar ha det hur härligt som helst, Julia!! jag måste nog hålla med din kompis Emelie Z, skulle inte du till USA för att jobba???

Kram på dig / Janne :)

2011-02-26 @ 18:11:38
Postat av: Hanna

Hejsan, jag har sett att du är Au-pair i USA och det verkar hur kul som helst, funderar själv på att vara det i framtiden :)

men jag undrar hur är det när man inte är 21 där borta, kommer man in på klubbar då eller är det bara hemma fester som gäller?

2011-03-08 @ 15:40:05
Postat av: julia

hej hanna! roligt att du hittat hit ;) jaa det tycker jag absolut att du ska göra! Det finns 18+ klubbar fast man kan inte köpa alkohol inne på klubben. hemmafester finns det också :) hör gärna av dig om det är något mer du undrar! :)

2011-03-11 @ 18:18:43
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0