torsdag 18 augusti

Kan ju börja med att säga GRATTIS till bästa mormor som fyller 70 år i dag!!! ♡
.
Orkar egentligen inte blogga men känns som att jag iallafall måste skriva ngt litet så att jag inte får ett sådant där helstopp här i bloggen som det råkat bli några ggr med någon månads uppehåll hehe.
.
Idag kom Emelie hit vid 7 så hade vi en liten farvälmiddag med Martina, det blev GC ( cheesecake blir det imorgon ;) ) Marr åker ju på lördag :'( usch usch usch men hon mellanlandar här den 29 innan hon åker vidare till LA så det känns liiiite bättre att veta det i allafall.. Blev en rikigt mysig torsdagskväll som alla andra kvällar vi tre har haft ihop. Nu sitter jag här som vanligt och kollar på när hon packar eller aa... scrapbookar, förstår inte martinas planering rikigt det ligger 3 par tröjor i hennes resväska?! TREEE ? hon åker i övermorgon ?! Ni ska bara veta hur stor garderob den människan har! och nu scrapbookar hon? A det är bara kvinnan själv som förstår planeringen...
.
,
Gud måste berätta om igår! Kände mig sjukt taggad på att springa runt sjön direkt när jag slutat jobbet, på med skor och musiken dunkade för fullt i öronen, det duggade lite ute men inte så värst mkt. Kommer runt halva sjön och himlen blir svart...folk flyr och på mindre än en minut blev det helt öde och regnet bara VRÄKER NER OCH VÄRLDENS ÅSKA BÖRJAR! med blixtrar och blåst och världens oväder börjar! Hörde kvistar som ramlade av träden, kändes som att jag var med i en skräckfilm eller nått! trodde seriöst jag skulle dö!!! haha går inte att beskriva men jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv! JAG HATAR AMERIKANSK ÅSKA!!!! Kunde inte ens höra min musik så hög åska var det! kändes ju inte jättebra heller att jag sprang precis vid den öppna sjön! Men jäklar vilken träning jag fick! haha kände mig som en såndär duracellkanin! måste sett jäkligt fult ut hahah! och som ni märker så kom jag levande hem!! Känns välidigt skönt måste jag säga! :P
.
Försökte ta ett kort på mig för att visa hur pisseblöt jag blev men det gick väl sådär :P Linnet brukar i allafall vara ljusbrunt och det brukar inte hänga under brösten...

Kommentarer
Postat av: Kim

Hahaha jullan då:P tur att du kom hem hel iallafall! =) fick ditt brev å det kommer säkerligen ett tillbaka :P PUSSSSS

2011-08-19 @ 13:29:00
Postat av: linnsan

men fyy scary. Tur att de inte var en tornado i alla fall. Inte långt kvar tills vi ses nu :Dpusss

2011-08-19 @ 17:45:47
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0