Onsdag

Idag har vi varit på barnmuseum, verkligen ett ställe jag hade älskat om jag var fyra! Det finns massvis med experiment, man kan göra eget papper, bygga massa saker, blåsa stora såpbubblor, kladda med fingerfärg och så finns allt i miniatyr, sjukhus, mataffärer, bussar allt möjligt! USA är USA och dom har ALLT och lite till :P
.
Är så sjukt nöjd att jag hittade hela vägen dit och hem trots att jag inte hade någon GPS! Det tar ca 45 minuter dit, (St. Paul området (!) ) kollade kartan på google map innan och vipps så var vi där :D NÖJD !
.
Ikväll ska vi fira Max som fyller 21, vet att det är lite förvirrande med alla Max men nu är det Au pair max jag menar :P Emelie och Jennica kommer hit innan så drar vi tsm så får nog börja göra i ordning mig nu.
Fortsätt gärna att komma med tips på kamera! Ni ser ju hur kvaliteten (skriver man så? ) är just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0