Grayson's Bday party!!

Hej hej, nu är vi hemma från Vermont, flygresan hem gick väl hyffsat, fösta planet var 3 timmar försenat så vi missade planet i chicago men hörde att det var 3 platser kvar på ett annat flyg till minneapolis (vi var 4st) vi sprang med barnvagn och väskor och allt vad vi nu hade till andra terminalen där vi stod och väntade på en man som var försenad. Dom skulle ge oss besked efter 60 sekunder om vi fick ta honoms plats och JAPP han kom inte inom 1 min så vi fick honoms plats :D Vet inte vad vi skulle gjort om vi hade fått vänta på chicagos flygplats i fem timmar tills nästa plan med två små rastlösa barn så lite tur i oturen ;)
.
Internet har inte varit ngt vidare sedan jag kom hem, tur att Starbucks finns ngn minut här i från så man kan sitta här :D Sedan vi kom hem har vi självklart varit en heldag på MOA, käkat ute, gått på bio, tittat film och haft födelsedagskalas för Grayson som fyllt 3 ! :) Det var ungar högt och lågt och hoppborg och grillning!  Mormorn är ju här nu också så mitt schema är helt underbart! vanligtvis jobbar jag 10 timmar på en dag men nu har jag jobbat typ 4-5! :D
.

Kommentarer
Postat av: Mamma & pappa

Vilka fina bilder! Speciellt gruppbilden med dig och Bea i mitten!

Ps: det heter inte "honoms", det heter "hans"! ;-)

2011-08-06 @ 23:17:39
Postat av: Kim

Va mysiga bilder Jullan!!! :D

2011-08-10 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0