Fredag

Hej hej! Idag är det fredag! Fast den här veckan har nästan varje dag känts som fredag. Nonno och nonna är ju här (barnens italienska farföräldrar) Så har knappt jobbat något och när jag väl jobbar är det bara att vi umgås och hittar på saker tillsammans medan föräldrarna jobbar. I onsdags tog vi bl.a. en tur till MOA fast utan shopping för min del. Där emot blev  det storshopping för miss Bea inne på american doll butiken. HELT SJUKT vad det är populärt här! ALLA små tjejer har en american-doll-docka (väldigt dyr) finns i alla människomodeller (?) eller vad man ska säga :P man köper den som liknar sig själv och sedan finns det massa tillbehör och grejer. Det finns även fashion shower då barnen blir fixade så dockan och ungen ser lika dana ut ( Bea var med i år ) låter nog värre än vad det är hehe.. Sen blev det nöjesparken, jag bea och grayson åkte allt möjligt :)

.

Men oj vad det tog i mot att passera forever 21 utan att få gå in! Men nästa dag var jag ledig så det fick bli en tur dit då ;) Det blev ytterligare ett par höst skor, en kavaj, underkläder och lite annat smått och gott :) Förstår inte hur mall of america kan göra en på så sjukt bra humör! haha Älskar verkligen det stället!!

.

Nu är det nog dags för mig att börja göra i ordning mig för snart kommer Emelie och hennes pojkvän hit och en annan kompis och då blir det restaurang besök och ev lite bio mys! :)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0