:'(

Då har jag kört Martina till flygplatsen :( idag åkte vi till mall of america en sista gång tsm och åt så klart på cheesecake en sista gång.. hehe det blev både igår och idag.. Nu sitter jag här med tända ljus i min ensamhet.. hehe känns väldigt konstigt att bara vara med sig själv en lördagskväll :P I morgon klockan 10 min tid är hon i Sverige! HELT SJUKT JU!? kan inte fatta hur det kommer kännas då min dag är inne ! men gud som jag längtar nu! Att få träffa alla älskade där hemma! och svensk mat!!!
.
Igår när jag gick hem från Martina var jag allmänt deppig eftersom det var sista kvällen vi var tsm och så kommer jag hem så hänger det ett brev från min älskade farmor på dörren!! Blev så glad så jag började grina när jag läste hur fint hon hade skrivit till mig! guuuuud vad jag saknar henne!! Jag var ofta hemma hos farmor efter skolan det var så mysigt! och så fick jag alltid massa god mat och massage :D Fick en midsommar present av henne kan ni gissa vad det var ?  massageoljor från weleda!! ♡
.
Ngt annat jag längtar efter är julen! Fyy vad jag älskar julen!! Bästa tiden på hela året ju!! RIKTIG SVENSK JUL!! med SVENSK MAAAATT!! och nära och kära!! Har redan börjat planera vad jag ska göra vid jul! haha :P knappt så jag vågar säga det men har faktist redan lyssnat på min första jullåt... hehe illa jag vet... nää nu får jag sluta nu får jag njuta av den underbara sommar som vi har!! Det ska bli perfekt väder inte för varmt, inte för kallt! :) Så det får nog bli lite stekning på stranden imorgon :)
.
.
.I ett år har jag tjötat på Martina om massage men nää inte ens när jag fick dessa underbara massageoljor gick hon med på det...tycker lite synd om mig..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0