Camping in wisconsin

Haft en riktigt härlig helg! Direkt efter jobbet blev det fredagsmiddag på cheesecake factory, tacosallad för min del. Vet inte hur mycket jag och Martina har varit ute och käkat det senaste, har vi ju alltid gjort men nu är det extremt! Hon åker ju till Sverige på lördag!!!! OM 5 DAGAR!!! :'( Så vi passar på nu det sista. På kvällen blev det film och fruktsallad som vi doppade i smält mörk choklad, och sedan lite sleep over.
.
Hehe här står jag framför cheesecake :P
.
På lördagen plockade Emelie upp oss och så bar det iväg på en road trip upp till Wisconsin (staten ovanför Minnesota) där vi åkte tubes på en flod och kampade!
.
Det är tydligen en stor grej här att kampa och hyra tubes, det är som stora badringar man sitter i och så håller man i smårep för att sitta i hop och så dricker man och umgås och stannar till i bland och spelar vollyboll och så :) Önskade det fanns i sverige! Det var jag, Martina, Emelie och hennes pojkvän och en kompis till honom som åkte :)
.
På kvällen blev det country musik, kareoke, och bonfire :) Senare på kvällen eller ska man säga gryningen började dom skjuta upp raketer och ha sig, amerikanare är amerikanare dom blir lite smått galna när dom festar men dom är sjukt trevliga och snälla! Vet inte hur många frågor vi fått om sverige den här helgen! Råkar ngn höra att man är från sverige så står det en drös framför en med 100 olika frågor...
.
Idag har jag nog varit så seg man kan bli, men vi tog en cykeltur till Baja Sol och köpte tacosallad, har kommit in i en tacoperiod det är så förbaskat gott! Ikväll ska jag jobba och sedan kommer Marri över så ska vi scrapbooka, kolla film och mysa med fruktsallad ♡
.
.
Här har man minsann ingen hjälm när man kör hojj ! Har sett några få ha det men det är inte ofta man ser ngn med hjälm.
.
Fler bilder kommer nog upp på fb någon dag, och även bilderna från tubingen men dom tog vi med en undervattenskamera så vi måsta framkalla bilderna först :) Nu ska jag hem och börja jobba puss puss
.
Sa jag att jag gjorde tacopaj i torsdags också? haha :P

Kommentarer
Postat av: Kim

Ni är typ stammisar på cheescake factory eller ?:D Pussss

2011-08-15 @ 10:42:17
Postat av: julia

haha OM vi är kim! vi behöver inte ens kolla i menyn längre för den kan vi utantill haha ;) puss ♡

2011-08-15 @ 20:34:45
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: Emelie Z

Du verkar ha det toppen fortfarande :)

Och jättelångt hår har du fått också, snyggt!!

Take care!

Puss och kram

2011-08-16 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0