Fredag!

Den här veckan har det varit sjukt gött väder! Har även haft en duktigjuliavecka, har tränat en hel del och käkat nyttigt :D Har passat på att jogga runt sjön när det har varit sånt stekande väder ute! Det jobbiga är att man knappt får plats på vägen! Så sjukt mkt folk !!!  Var även på gymmet igår och körde kondition, men tänkte för en gång skull testa ngn styrkemaskin eller vad man kallar det :P Trodde jag tog ngn för magen och körde gärnet, men imorse när jag vaknade trodde jag hade blivit handikappad kunde seriöst inte röra mig för jag hade sådan träningsvärk i ryggen (?) haha! :S Jag och Martino har haft myskvällar som vanligt efter jobb/skola har jag nämnt att vi blivit heelt fast i big brother (!) hur man nu kan bli det :P Ikväll ska vi fira att helgen är här och att vi varit så duktiga med en feet coockie på applebees !! längtarrr !! Puuss
.
Här är i från förra helgen när vi var på outleten i Albertville, det var skit bra faktiskt! Kommer inte dröja länge innan vi är tbx ! :D
.
Parken
.
Max och Grayson
.
.
En liten promme
.
Jag har äntligen börjat på min bok!!  haha visst ser den bra ut ;D ?
.
Käkat lite god frulle, grekisk yoghurt med mango och bär :D
'
.
Lagat lite tacopajjj...jaa så där har ni lite bilder från min duktiga vecka ;)
.
Har även skypat med några av er där hemma och varit med vid matbordet hos familjen Martins! :D
.
Perr ville ha lite fler videoså här bjuder bea på en sång från tidigare idag! ;)
.
.

Kommentarer
Postat av: jeensan

SAKNAR DIG

2011-04-11 @ 12:37:29
Postat av: Julia

SAKNAR DIG MED JENNNSY !

2011-04-11 @ 19:16:51
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: persan.

ÄLSKART..MERA SÅNT ;)

2011-04-12 @ 12:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0