TGIF !

Älskar verkligen fredagar! Idag har jag varit ledig och ensam hemma. Vaknade kl 10 gick upp och käkade frukost sen gick jag och la mig igen :P Och där blev jag liggandes till 13:30 och bara njöt av mitt eget sällskap, tystnaden och mitt blåbärste.. heelt underbart måste jag säga! Men lite nytta måste man ju också göra så det fick bli en joggingrunda runt sjön och here I am, svettig och ska hoppa in i duschen nu..Har lite beslutsångest om vi ska gå ut och käka eller laga egen middag hos martini ikväll ?... jobbigt det där.. Lovar att berätta vårt beslut imorgon kyyss
.
Här var jag ute och sprang för ett halvår sedan! Riktigt såhär grönt gräs har vi väl inte fått här än, men snaart så!
.
.
Här är min jogginglåt som går på repeat i lurarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0