Svensk maaaat ! ♡

I onsdags kom martinas familj hit!!! Vi gick ut och käkade på GC (ett av mina favoritställen) det var lika god mat som vanligt och till efterrätt delade vi alla på den gigantiska coockien som man nog snarare kan kalla tårta.. sååå sjuukt god att jag vet inte vet vart jag ska ta vägen när jag äter den!! Nu är familjen Bergman i San Francisco och göttar sig och kommer hem på tisdag!
.
Min familj åker till New jersey på onsdag och är borta en vecka= julia ensam hemma. Men då flyttar familjen bergman över till julia och bor här :D Så det kan ju inte bli bättre :) längtar tills dom kommer hem :D idag har jag varit på cluster meeting och klättrat haha riktigt kul faktiskt :D ! Ikväll ska det bli massa desperate housewives avsintt och så ska jag laga någon god mat till mig själv! funderar på fiskbullar ? :D Jag och Emelie var ju på svenskt påskbord på IKEA igår! Fyyyyy vad goott det var med svensk mat! seriöst! det är ju så sjuuukt gott ?! längtar tills jag kommer hem och får äta hur mycket jag vill av det!! Kommer nog gå upp mer när jag kommer hem till sverige än vad jag gjort här i usa haha :P I vilket fall så köpte jag med mig lite mat från swedish food market på IKEA bl.a fiskbullar! :D hahah så det får det nog bli! :D Hoppas ni haft en bra helg! puss puss
.
Jag och plutt har tagit många promenader den här veckan! men det har blivit lite kallare nu igen :O
.
.
.
Han har kommit i en pussperiod nu, så han vill pussas hela tiden! den lille gosingen!
.
.
Påväg hemåt
.
Påskbord!
.
.
.
Jag Emelie och Martina var på en bbq restaurang, försökte vara lite nyttig och beställde en sallad och självklart ska man få en fet muffins bredvid också.. har jag sagt att det är svårt att vara nyttig i USA?
.
Var även ett litet band som spelade ;)
.
haha Julia in action!! ;)
.
.
.
Har precis skypat med min goaste linnsilus! som vanligt fick vi oss några skratt haha ;) men åt vad är det bara vi som vet ;) saaknar henne så mycket!! vi har ju i princip suttit ihop vi två! men nu är det inte långt kvar innan jag får träffa min lilla sweety pie igen! om ca en månad redan kommer det information om flygtider hem till sverige fick jag reda på idag! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0