SOL !

Kan ju börja med att säga att gårdagens beslut blev cheesecake factory, vi delade på en orange chicken med ris och rostade grönsaker :D sjukt gott ! Nu borde jag egentligen sova för imorgon ska vi upp tidigt och dra till en outlet och kika, kanske kommer med ngt hem :D Men kan ju berätta lite kort om vår väldigt intressanta dag innan. M sov hos mig och vi sov så sjukt gott i natt! vi har nämligen slått på stort och införskaffat oss professionella öronproppar :D det är typ som en gele man har på örat, som man inte behöver trycka in i örat,, lite svårt att förklara, i vilket fall funkade dom skit bra! Vi började dagen med en promenad till subway där det blev frukost, fortsatte promenaden och det blev en glass på en bänk i den stekande solen, vi gick vidare till Target där det blev storshopping för oss båda, bl.a. en ny bikini :D sedan gick vi och la oss vid sjön och njööt av solen och låg och tjöta ett bra tag. Nu på kvällen har jag jobbat, vi hade egentligen planerat att gå på en fest men ist blev det lite jobb och så kom martina och en ny svensk tjej över och kollade film med mango och jordgubbar!,, synd att jag är så råkass på namn för det var en sjukt bra film vi såg!! Så jaa det är väl typ promenerat och käkat vi har gjort idag :D Nu hoppar jag i kojj god naatt!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det låter med sol och en slappardag. Här ösregnar det, en rikitg pysselhelg håller fortfarande på med mitt projekt "sy hissgardiner i vardagsrummet". Kram Mamma

2011-04-03 @ 10:11:39
Postat av: Kim

Härligt med lite sol å vårkänslor!! Våren är väl på väg här också men den får lite bakslag ibland! Nu kan man ut å jogga igen, har faktiskt köpt mig en ny joggingoutfit å då blir det ju automatiskt lite roligare också! :)

Måste också berätta att jag och Mathias har precis bokat flyg till Thailand i februari nästa år! Yihoooo! :D

Hoppas du mår bra Jullan! Puss och Kram

2011-04-03 @ 21:32:41
Postat av: julia

Jaa det blir så mycket roligare att jogga då kim! :D det ska jag också skaffa mig! ÅHH Thailaand! vad avis jag blir!! Ja jag har det bra! hoppas du också har det fint :) masssa pussar !

2011-04-04 @ 04:44:45
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0