Lite påsk

Det har varit en underbar ledig vecka och Martinas pappa och bror har ju varit på besök här i staterna och från i torsdags har dom sovit här hos mig eftersom det finns ett antal lediga sängar här! Har ju passat perfekt med lite besök nu när jag varit själv! :D ..
.
Vi har hittat på allt möjligt den här veckan.. Shopping har vi ju hunnit med en del! Vet inte hur många timmar jag har spenderat på Forever 21 den här veckan! Och igår när både jag och Emelie var lediga tog vi en trip till Rosedale! där vi fastnade i den sjuukt stora forever 21 affären! Åhh vad lyckliga vi var!!
.
På en vecka har jag även hunnit med 2 påskbord! :D  Får ju inte nog av den gooda svenska maten! ;) Måste tipsa er om en film också som vi såg på bio igår, Arthur heter den med Russel Brand den mannen är ju bara för bra asså!
.
Här om dagen åkte vi ner till Down Town och lyssnade på lite livemusik! Av Svenska Junip med José Gonzalez :) Naturligtvis kände max honom ( säg någon han inte känner :P ) så efteråt blev det lite backstage med ett härligt gäng! :)
.
.
Det bjöds på lite svensk folkmusik ;)
.
José Gonzalez
.
Hittade en bild från när vi var på roller derby :D
.
I tisdags lagade vi lite god middag :)

Kommentarer
Postat av: CARRO L

nu är de väldigt dåligt med uppdateriing Jullan!!

2011-05-16 @ 14:46:20
URL: http://cavfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0