Ytterligare en avskedsfest

Kom hem från Lidköping för ett tag sedan, hade det jätte mysigt som vanligt :) Ikväll blir det ytterligare en avskedsfest fast hos Kajsa och med lite annat folk :) Jag ska vara hos Kajsa redan vid 16:00 för folket kommer 17:00 så nu blir det att hoppa in i duschen!

Hade förövrigt fått ett mail från den nuvarande norska Au pairen, det är nämligen så att tjejen som jag ska passa fyller år några dagar efter att jag kommer. Norskan gav mig ett tips på att köpa pippisaker för lilltjejen hade sett en reklam på tven och sagt att hon väldgt gärna ville se den filmen :D och det är ju precis det mitt lilla present-tema till henne är - Pippi longstocking :D Då blev Julia Charlotte Martins väldigt glad :D

Till carro:
Påtal om pippi Carro! Kommer du ihåg när vi hade uppvisning i gympasalen i trean och hade klättut oss till pippi och hade mina små gossedjursapor och sjöng duette på pippilångstrumpslåten för alla föräldrar och allt var det nu var i gympasalen haha!!


Här är några av presenterna som jag ska ge :)




Kommentarer
Postat av: carro larsson

haha klart jag kommer ihåg det haha, har både film och bilder på det, kommer nog upp på min blogg snarast :) ses ikväll antagligen en sista gång innan du åker :( <3

2010-09-24 @ 17:48:30
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att du ska till Minneapolis:D Jag har också varit au pair där, kom hem i november 2008. Från början var mitt önskemål att komma till någon stat i södra USA, på grund av värmen. Men jag gick efter magkänslan och valde en familj i MN, och det ångrar jag inte alls. Även om vintrarna är kalla så är somrarna så sjukt varma, och det är rätt trevligt med flera årstider trots allt:)



Jag bodde i en förort som gränsar till St Louis Park. Det var bra avstånd till allt, 15 min bilväg till downtown, Mall of America och Ikea bland annat:)



Jag trodde aldrig att jag skulle älska Minneapolis så mycket som jag gör. Jag funderar väldigt mycket på att flytta tillbaka nästa år, för att plugga:)



Hoppas att du får ett jättebra år!

2010-09-25 @ 13:08:56
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com/
Postat av: Julia

Carro : Åh vad kul jag ska hålla utkik ;)



Sandra: Vad roligt att höra att du var nöjd med valet då! Jaa jag älskar vintern och de olika årstiderna så för mig blir det nog bra! :)



Tack så mycket :)

2010-09-26 @ 12:51:51
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: Du kan va

Har kollat in denna sida många ggr sen du åkte. Kommer nog fortsätta varje dag tills jag hittar nåt nytt att se, och nytt att känna med, och nytt, något mer nytt också är du hemma igen. Har en stark önskan om att du ska det men vill inte vara egoistisk därför skriver jag sådana här saker istället.

2010-09-28 @ 00:08:17
Postat av: Kim Hagman

Hoppas du får det suuuper kul nu Jullan :D Följer bloggen din så man kan se vad som händer i ditt liv:P Kommer sakna dig din filur!! PUSSSSS

2010-09-28 @ 09:42:05
Postat av: Julia

Du kan också va ;) :



åhh gooooe <3

2010-10-01 @ 20:54:26
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: Julia

Kimmi: Jaaa vad bra! väntar på att du också ska fixa dig en blogg så jag kan följa ditt liv också! :D:D:D puus

2010-10-01 @ 20:55:34
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0