Framme!

Nu ar vi antligen framme! skriver pa min thailandska rumskomis dator for min dator dog och har inte fatt tag pa nagon adapter. Vi har fullproppat schema sa hinner knappt skriva plus att jag precis k'nde hur sjukt jobbigt det var att skriva pa den har thailandska datorn, den har alla amerikanska bokstaver och massa thailandska knappar men inte de bokstaverna som vi anvander a med en rund ring over och dom.

Jag kan bara saga att det ar gryyymt har! Hade inte ens gatt av planet forran jag sag min forsta gula taxibil i NYC :D Har hur mycket som helst att beratta men har vart vaken i mer an ett dygn och kanner mig allmant kocko i min hjarna just! vi gar upp 07.00 och har forelasning till 19.00 som tur ar har vi endel raster som jag forsoker hinna skypa pa. Idag skypade jag med mamma , Perran och Linn :D ville hinna se christian ocksa men min dator dog :'( Hoppas att jag hinner imorgon! Idag var vi aven inne i Stamford city och jag fick kopt min efterlangtade parfym inne pa victoria secret:D hade ju bestallt den pa internet hemma men hann aldrig fa den, den hade visst kommit idag sa mamma :P

Det ar forvanandsvart god mat har. Idag at vi tacos till lunch och sa satt jag brevid en halvmorktjej, kan man saga sa? aja ni fattar, och sa fragade jag henne vart hon kom ifran och tog  en stor sked guacamole pa min tacogrej. Precis da sager hon Oh I am from Guacemole (eller hur det nu stavas) hahahaha Jag holl pa att tappa ut all mat jag hade i munnen och bara do av garv! haha jag bara : ahaaa som sasen? hon: jaa fast man sager det pa olika satt:) Kunde inte sluta skratta fick verkligen anstranga mig for att tanka pa nagot annat! hon fattade ju liksom inte det rooliga! och ni som kanner mig vet ju hur jag ar nar jag val far ett skrattanfall! 


Nu maste jag skynda mig in i duschen, vi ska tydligen till en kareokebar ikvall hur nu det ska ga, kanner mig levande dod.
Saknar er sjukt mycket dar hemma och ni vet vad ni betyder for mig! tack ocksa for alla gulliga sms!
<3


Kommentarer
Postat av: CARRO L

din bajj du skulle ju skicka sms när du åkte, du verkar ha det bra är glad för din skull.. Ville du inte skajpa med mig också dååå igååår! :O haha!

2010-09-29 @ 09:40:29
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: C

HAHAHAHA!!!

2010-09-29 @ 21:38:48
Postat av: Emelie Z

Åh, tänker på dig! uppdatera mera ;) vill veta allt om hur du har det hos din familj:) pussar Emelie

2010-10-01 @ 00:18:00
URL: http://emeliezackariasson.blogg.se/
Postat av: jensan

hoppas att allt går bra :)) fick du mitt sms ? hihih

2010-10-01 @ 18:05:46
Postat av: Julia

Jaa jag ska verkligen försöka uppdatera mer! men dessa dagar har vart sjuuka! har knappt hunnit sova! men jag lovar nu kommer det! :D:D:D <3

2010-10-01 @ 20:58:46
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: Julia

och jaa jen jag fick ditt sms! men min mobil är cp den har ingen teckning jag blir gaalen! men jag ska få en ny av familjen :D <3

2010-10-01 @ 21:00:33
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0