En vecka kvar!

Nu börjar det verkligen närma sig! paniken börjar kännas, sjukt mycket kvar att fixa och jag har inte ens packat ner en enda liten grej. Men presenterna är klara! :D, ska bara hämta ut pippi longstocking på posten som jag tänkte ge till tjejen :)

Avskedsfesten är avklarad! fick så sjukt söta och roliga saker att ta med mig av mina goingar! ska ta lite kort på det så ni får se;)  och även från kvällen som blev en lika galen kväll som det alltid blir när vi är tillsamans haha nii är för goooa! kommer verkligen sakna errrrr :( fast det vet ni ju så det behöver jag ju inte skriva. Alla ni som har skype och inte gett den till mig än - GE MIG NU!

Nu kom Linnsilus hit med sin dator under armen väntar även finbesök från louise vi ska nörda lite :P


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag har skype! :D kommer dock inte ihåg vad jag heter hahah men skriv din så addar jag dig :D

2010-09-21 @ 16:44:55
URL: http://jenniferspetsmark.blogg.se/
Postat av: Julia

Jen : Gött:D juliacharlottemartins tror jag?! eller bara juliacharlotte :P haha

2010-09-22 @ 01:19:00
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0