Music class, Halloween och LA fittnes

Idag har det vart fullt upp som vanligt. Efter att jag och Grayson hade lämnat av Bea på skolan åkte vi vidare till hans music class ;) dem små pluttarna är ju bara för söta när dom sitter där och sjunger med sina rörelser och instrument!  Och ni skulle bara se morsorna! Haha alla sitter med världens största amerikanska leende och är bara såå stolta över sina små änglar,, och musikfröken sjunger så att hela taket lyfter! Det jobbigaste är att dessa låtar sätter sig i skallen så man bara måååste gå och sjunga dom hela dagarna! Grayson vill även att jag ska sätta på cden med dessa låtar som vi har fått så han kan dansa :P och inte nog med det! Vi fick 2... en att ha i bilen också xD

Han trippar alltid på tå när han dansar! hah min lille gulle!!
.
.

.
Efter musikskolan gick vi och handlade och sen blev det svensk ugnspankaka med jordgubbssylt till lunch! Hade glömt bort hur gott det var! Vi har dansat och lekt och sen under hans nap time hann jag skypa med christian och höra lite färskt skvaller från min underbara carro! Såg att hon hade gjort ett sjukt gulligt inlägg om oss 2 på hennes blogg! Blev ju bara för glad!! se det häär!
.
Ni ska veta att jag verkligen uppskattar alla fina brev och kort och allt som ni gett mig! sparar ALLT! Varje gång jag kommer in i mitt rum ser jag hyllan där jag ställt allt och påminns om hur underbara vänner och familj jag har där hemma!
.
Och tack mamma för brevet!! blev jätte glad :D
.



Efter att vi hämtat Bea från skolan åkte vi hem och bytte om till halloweenklädseln! Det var nämligen halloween sysselsättning eller vad man ska kalla det i en mataffär :P Det var så roligt att se alla små ungar som gick omkring i sina dräkter :P Man fick godis och sådana där ballonger som man kan göra olika figurer med och så kunde man baka och dekorera sin egen kaka och få ansiktsmålning och grejer ;)
.
Grayson var ett litet bumble bee :)
.
Och Bea var en liten Ladybug! :)

.

.

.

.

.
Beas egengjorda kaka!

.

.

.
När vi kom hem hade Lorenzo gjort hemmagjord pizza som vi åt till middag och sen åkte jag och Martina och tränade på LA fittnes. Verkligen ett gigant stort gym med massvis av olika klasser, jag gick på Body works plus abs, och det var en hel del styrka! men jag skulle vilja testa något med mer kondition men det kommer jag nog att få göra ;) Hade ju tänkt att testa på Ballys också (ett annat gym) men det fanns typ inga klasser alls! och det är det jag vill gå på och idag var det ett erbjudanade på LA fittnes så jag passade på :) Tyckte att det var ett riktigt bra gym så jag skrev in mig där :D Så nu ska det tränas flitit här bort i fettolandet! ;)
.
Nu ser jag att klockan visst har tickat i väg, 02:08 redan! :O men jag är leeeedig imorgon! Kan det bli bättre än att vara ledig en fredag? ;D ska verkligen soova ut! ska bli såå otroligt skönt!
.
Och som ett litet avslut så ni har nått att nynna på idag ;) :
Pusss på er!

Kommentarer
Postat av: christian

älskar filmen när grayson dansar! :) russsin ;)

2010-10-30 @ 16:28:36
Postat av: Julia

haha jaa han älskar att dansa ! :D russin på dig meeed

2010-10-30 @ 21:36:43
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: syster

haha ja ÄÄÄÄLSKAR DINA UNGAR, Å BEA E JU BARA SÅ GRYM ;). Russin....det där mins jag att C är bra på att utala ;)

2010-10-30 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0