Lekland på högnivå! ;)


HAHAH vad tycker ni om mitt mästerverk? ;) upptäckte precis massa nya program med alla möjliga funktioner på min dator haha jag har riktigt kul + att det tar typ 1 sekund att göra det! ;)
.
Som ni kanske märkte på min snajsiga rubrik så har jag och Grayson vart på ett lekland idag. Det var riktigt stort med hur mycket saker som helst! Hoppborgar, bassäng, en djungel med rutschkanor, klätterväggar ihåliga träd som man kunde klättra i och aa det fanns att göra om man säger så :P
.
Ikväll ska jag och Martina träna på ett gym som heter Bally, vi ska prova på lite olika och se vilket vi tycker är bäst och sen ska vi köra så det ryker nu i vinter! ;)
.
Kan ju meddela att kladdkakan som jag var så förväntansfull över i går kväll blev ett SKÄMT! haha så jävla rå kass kladdkaka har jag nog aldrig gjort! - VERY DRY ..  Barnen gillade den i allafall, dem åt den till frukost...som alla amerikanska ungar gör ?! :S haha
.
Här kommer lite sköna låtar som jag lyssnar på en hel del!
.

.
Rihanna ft. Drake - What's my name
Chris Brown ft. Tyga & Kevin McCall - Deuces
Hot Toddy ft. Jay-Z & Ester Dean
Starstrukk (official Remix)
Pink - Raise your glass ( Liam Keegan Remix)
Bruno Mars - Just the way you are
Chris Brown - Without you

Nu måste jag gå och väcka Grayson som har sin lilla nap. pusss på er där hemma saknar er !

Bruno Mars - Just The Way You Are [Official Video


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, Edinborough park ♥

2010-10-28 @ 12:44:15
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com
Postat av: Julia

Stämmer bra ;)

2010-10-29 @ 06:09:15
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0