14 oktober 2010

Det får bli ett kort inlägg idag för jag är för seg för att orka skriva :P Har vart fullt upp som vanligt hela dagen med att hämta och lämna från skolan, måltider, städa upp alla miljoner leksaker som dras ut varje dag, parkbesök, promenader, tvätt och leeeeek.. Det tar på krafterna! Idag när Grayson hade sin nap time (13-15, er tid 20- 22 det är då jag brukar kunna skypa) så tänkte jag att jag kunde ligga där och vila tills han hade somnat men jag verkligen stensomnade! väldigt synd faktiskt för jag skulle ha skypat med christian då :(...

Men nu är klockan 20:30 och nu sover ungarna så nu ska jag äntligen ta lite tid för mig själv och kolla igenom lite Gossip och Dh avsnitt! :) Det enda jag har sett är ett enda DH avsnitt sedan jag kom! har haft så mycket annat så har inte hunnit! Det var verkligen tuur att jag vilade upp mig så mkt som jag verkligen gjorde innan jag åkte hit till usa! Jag slutade jobba ca 1,5 månad innan jag åkte och verkligen bara slappade och möös!!


Kommentarer
Postat av: kajsamajsa

gud vad söta ni är :)i helgen ringer jag på riktigt så kan vi prata hur länge vill vill :D mohaha

2010-10-14 @ 16:11:03
URL: http://kajsaes.blogg.se/
Postat av: CARRO L

du ser ut som en morsa Jullan :D en grym sådan! längtar tills vi ska skypa...

2010-10-14 @ 17:55:21
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaa gör det Kajsa! :D haha carro;) jaaa nu ska jag kolla på dator då komemr det nog funka lite bättre! <3

2010-10-16 @ 20:34:23
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0