Up town, Toddler time och music class ;)

Igår jobbade jag från 08:30-13:30 som jag har gjort hela veckan. Jag och Grayson var på Toddler time, det är en stor lokal med hoppborgar, Leksaksbilar som man kan sitta i och massvis med leksaker ( för endast 2 dollar! alltså mindre än 14 kr!) När vi kom dit var jag och Grayson dom enda som var där :P + "ledarna" då :P men sen efterhand kom det fler som tur var :P haha

På kvällen var jag med fyra tjejer som bor här i närheten, vi åkte in till uptown (uptown är massa restauranger och lite barer och sånt) Det var jätte trevligt! :D Kul att man redan har lärt känna några :)

Idag var jag med Grayson på hans music class som började idag! haha såå gulligt! Det ligger verkligen skit nära här tar typ 1 min att gå :P Dom spelade instrument och sjöng sånger med olika rörelser :P Vi fick både Cd med alla låtar, en dvd för rörelserna och en sångbok! haha så nu ska jag och Grayson öva så det bara ryker! vi kommer vara bääst! ;)

Förut var jag ledig en timma för farmorn ville ta med Grayson till affären då passade jag på att skypa med Linn, Kajsa och Carro :D eftersom jag visste att nii var vakna då där hemma :D

Nu tänkte jag gå till Target och framkalla lite bilder och köpa lite saker :) ikväll ska jag träffa Martina :) hoppas ni har det braa där hemma!

Föresten så måste ni säga till vad ni vill läsa om! vet ju inte vad ni tycker är kuul att veta?!?!!? :D Mer bilder? mindre bilder?  mer detaljerat? mindre dateljerat?  jag har ju i och försig lovat Linn (ibrevet som jag fick) att även skriva de ointressanta sakerna hehe :P men sääg till vad ni vill läsa så fixar jag det ;) puss på er!


GRATTIS SOFIA :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt bara som du gör och uppdatera massa, tycker det är jätte roligt att läsa:)älskar bilder med! du är en duktig bloggare julia:D hihi

Tänker på dig där borta!

Puss Emelie

2010-10-07 @ 21:48:31
Postat av: Systra di <3

Sitter å fnissar varje gång ja läser. Du e så skön när du skriver haha, säger den blivande läraren.

( men de e bra å kul de du skriver). Blir riktigt avis, fan va nais liv du verkar ha,du skaffade dig verkligen ett liv till skillnad från många andra ;)Å ungarna verkar ju helt jävla underbara åhhh va mysigt de verkar. Fast du sliter ju en hel del förstår ja. Nu ska ja sluta babbla å komma till de jag ville ha sagt... "en bild säger mer än 1000 ord" skit kul me alla bilder du lägger upp, mera mera :D!!! Å du behöver INTE spara på detaljerna skriv tills du får kramp ;). Jätte kul att följa dina dagar. <3

2010-10-07 @ 22:13:30
Postat av: Julia

Okej vad bra då! :D:D pussar på er!

2010-10-07 @ 23:12:35
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0