St. Thomas vs. Augsburg - American football

Imorse var jag uppe 09:00 och joggade med Darin i hörlurarna ;) strålande sol som vanligt :D Kan inte fatta att man kan jogga så tidigt på morgonen med bara shorts och linne i oktober! Sen skulle Penny (en annan au pair) hämta upp mig så skulle vi åka till football matchen  tsm men på morgonen ringde hon och sa att hennes kompis(?!) kommer och hämtar mig ist och så åker vi och hämtar Penny på vägen :P haha. Väl där träffade vi ett gäng andra au pairer. Vi var nog de enda på hela stället som inte hade något på oss som visade vilket lag vi höll på! Och  naturligtvis höll vi på St. Thomas! (vilket jag fick reda på när vi kom dit) men snacka om att dom går in för det! Det var precis som på film haha!















Det är även Beas birthday idag :) Så nu på kvällen har det vart lite gäster här och käkat middag och en jättegod och jätteamerikansk tårta haha!!



Titta så fint hon matchar tröjan med tårtan! gulle!



Förövrigt har dom världens godaste glass på ett glasscafé som ligger några min här ifrån! ;)




Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: CARRO L

gryyymt! ;)

2010-10-10 @ 10:42:43
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej Julle! Fy va roligt att få se hur du har det där borta. Här kommer jag kika in flera gånger! ;) Kram

2010-10-10 @ 10:49:27
Postat av: Julia

haha kul att du tycker det! :D kraaam

2010-10-10 @ 17:51:40
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: syster yster

Mehn var du tvungen att visa den läskande glassen dåå?? Fan allt verkar juh va grymt, tom ja skulle kunna tänka mig att kolla på fotboll när man ser de där :P.



HUR GICK DE ME BEAS PRESENT :D :p???

Ja var ute å red me johanna i soliga men kalla höstvädret ida (frost som fan imorse) Ridturen va gryym! Så vet du haha. Ebba ligger här i soffan å snarkar så där som bara hon kan...ha de gött å ta de vackert ;)Puss

PS.Kan passa på å berätta att ja hörde mor å far från datarummet förut när dom läste din blogg: åhh guu va kul de e å läsa Julias blogg man blir så hiiimla glad å på gott humör de e dagens höjdpunkt!

Haha mamma i ett nötskal!!

2010-10-11 @ 22:01:25
Postat av: Julia

Hahah jaa det var sket kul :D Bea blev jätte glad för presenten hon funderar på att ha den på halloween :P vi får väl se dom hade nämligen redan köpt en som dom hade tänkt ha då. Kan tänka mig att du gillade ridningen ;)



HAHA jaaa det är VERKLIGEN mamma i ett nötskal :P pusss

2010-10-11 @ 23:53:40
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0