NYC

Kan bara säga att jag älskar New york! Går bara inte att beskriva känslan att vara mitt inne i New yorrk! vet inte hur jag ska beskriva allt som vi har sett! Jag och Kajsa gick runt med öppna munnar och bara glodde och klickade av miljontals av kort! Tror jag skriver smset som jag skickade till mam och pap när jag var där ist ;) :

Har precis sett frihetsgudinnan, vart 67 våningar upp i top of the rock, och när jag var i london köpte jag en stor planch med time square, idag har jag gått där! sett så många platser där olika filmer har spelats in att jag inte ens kommer ihåg vilka! sett världens största affär, stått vid the ground zero där world trade center en gång stod, central park, wall street och just nu när jag tittar ut genom bussfönstret ser jag the top of empire state building! :D det är gryymt här!!


Går inte att beskriva känslan att vara så högt upp! det var såå sjukt fint att titta ut över allt och se höga skyskrapor och ljus till horisonten! Bilderna är inte ens rättvisa det var såå sjukt mycket finare att stå där i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0