Mall of America - USAs största shoppingcenter!

Idag har jag och Penny vart på Mall of america! som rubriken säger så är det usas största shoppingcenter och det ligger ca 20 min här i från!!!! Jag kan bara säga att det var STORT! Det ruttna var att jag inte hade så mkt pengar med mig! jag har fått mitt amerikanska kort nu men har inte aktiverat det än så jag måste till banken först! Så jag hade mitt svenska med mig men hade ingen aning om hur mkt det var kvar på det för det har jag ju haft hela sommaren :P men en halsduk och en frozen yoghurt visste jag att jag att det fanns pengar till ;) MEN JAG LÄR KOMMA DIT IGEN! :D



Frozen Yoghurt



Nämde jag att det fanns en slags nöjespark inne i Mallet ? Även minigolf, teater och mycket mer! haha! Lite annorlunda än Torp köpcentrum i uddevalla ;) haha






Kommentarer
Postat av: CARRO L

haha WTFFF.. åkte du nåt ?:D

2010-10-12 @ 09:06:39
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Julia

haha näää :P <3

2010-10-13 @ 03:48:35
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0