GBG -> NY


04:30 åkte vi mot landvetter! Blev så glad att alla kunde följa med och säga hej då! På landvetter mötte jag upp Kajsa och två andra svenska tjejer Linnea och Kristin :) Sedan lyfte planet mot Finland där vi skulle byta flyg. Där mötte vi även upp en till svensk tjej, Annie. Efter några timmars väntan med kortspel och tjöt så satte vi oss på planet mot New York :D Har aldrig åkt med ett så stort plan förut! men det vaar en sjuukt jobbig resa. min röv känndes plattare än en plattfisk och jag var så sjukt otålig! fanns massa filmer och tvspel och sånt att välja bland men det var så svårt att höra vad dom sa för det mullrade så och texten var på finska?! Så hela resan satt jag iprincip och lyssade på musik och kollade på kartan på tvskärmen hur vi lååååångsamt förflyttade oss.. och när vi äntligen började närma oss new york så vänder planet helt plötsligt och börjar köra i en cirkel i nån timma?! så efter ca 10 timmar landade vi! :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: CARRO L

varför körde dom i en cirkel typ 1 timma :O ? sheet haha.. för att göra er nervöösa eller..? vill prata med dig på skype snart!! kramisar / Carro

2010-10-03 @ 14:54:36
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Julia

haha tror det var ett plan som var tvungen att landa innan oss :P :S jaa det måste vii! pusss

2010-10-04 @ 04:12:57
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0