Äntligen helg!

Just nu är det nap time för Bea och Grayson så jag passar på att sitta lite vid datorn :) Bea har ingen skola den här veckan så det är drf hon också är här :) Måste ju berätta en stor händelse som hände i dag vid matbordet när vi käkade lunch! Grayson har i dag lärt sig att jag heter Julia!! :D:D:D haha :P Jag har försökt lära honom det sedan jag anlände till det här huset och idaaag, just idaag pekade han på mig när jag sa julia :D Det är typ bara kroppsdelar, mamma, pappa, Bea, tak golv och sånt som han pekar på när man säger det men nu minnsan kan han även JULIA :D Jag och Bea blev helt chockade och överlyckliga och likaså Grayson! Grayson började gapskratta och Bea ställde sig på stolen och jublade med händerna i vädret! haha

Det tog ett tag innan jag kom på att jag skulle hämta kameran i detta stora ögonblick, så på filmen har vi redan frågat han ca 20 gånger :P Drf han inte tycker det är så kul längre:P

Hittade även en film från när Bea "läser" Pippi för mig och G ;)
Ikväll var planera att gå ut men Martina mådde visst inte så bra så det lutar nog åt att vi går ut och käkar på något mysigt ställe ist :) Och imorgon kära läsare ska vi åka och se OBAMA :D:D  och sedan på kvällen går vi nog ut ist för idag :) så det blir min fösta utgång här i USA :D hoppppas jag hinner köpa ett par nya skor tills dess!! Glömde mina favoritklackar hemma i sverige! Men det finns ju ganska gott om skor här hehe bara jag hinner köpa ett par!
puuss på er där hemma och hoppas ni har haft en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: syster

ASSÅ, SHHHIT JULIA VILKA UNDERBARA UNGAR, JA ÄÄÄLSKAR BEA NÄR HON LÄSER, HAR KOLLAT KLIPPET 4 GGR NU, MINST! Vilket ögonblick å vilken fantastistk känsla de måste vart där vid matbordet, Bea jublande på stolen å Grayson skrattande åhhh va underbart hahahah <3



fan va kul de va å se lite filmer! mera mera mera :D

2010-10-22 @ 22:02:01
Postat av: Christel ööö

2010-10-23 @ 00:09:17
Postat av: Christel

Fan va söta ungar, villavillerkulla haha! Obama!!! :) hoppas du har de bra på andra sidan det blå, är smått avis :p

2010-10-23 @ 00:12:34
Postat av: CARRO L

KUUUUL :D söööta dom är verkligen och du med förståss ;)

2010-10-23 @ 11:19:08
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Kim

Åhh vilka goa filmklipp, verkligen goa ungar du har hittat jullan du:P



Vart ska ni se Obama nånstans? :D

2010-10-23 @ 16:27:22
Postat av: syster

kl e 8.30 och tro det eller ej men jag har precis satt mig vid köksbordet en SÖNDAGMORGON för å plugga, hallelujah!Men först kolla din blogg, ingen uppdatering till min besvikelse.men att lyssna på Bea när hon läser är ju en höjdare haha har kollat klippet 2ggr till nu, löööve it;)! Coolt me Obama uppdatera snart! PUSSSSSSS

2010-10-24 @ 08:51:39
Postat av: Julia

gooingar! japp nu ska det snart bli uppdatering ska bara lägga in bilderna på datorn men just nu e jag hos Martinis så det får bli sen eller imörrn :) puss på er

2010-10-25 @ 02:39:33
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: syster

åh va ja älskar videon på Bea :) MERA MERA MERA! <3

2010-10-28 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0