10/10 2010 - Jason Derulo at first avenue !

Igår var jag, Penny och Martina i Down town och kollade på Jason Derulo :D det var verkligen gryymt! sket mkt folk! Det var tre förband och i sommar har jag lyssnat sjukt mycket på en låt : auburn la la la ft. iyaz och tror ni jag blev chockad när hon kommer upp på senen och är ett av förbanden! hade inte ens den blekaste aning om var hon kom från eller någonting hah! Och helt plötsligt står hon där och sjunger min favoritlåååt! :D:D:D snacka om en bra start ;)

Jason var verkligen grym! Han dansade sjukt bra också! MEN BÅDE MIN OCH MARTINAS KAMEROR DOOG! haha såå jäkla typiskt! precis samma sak hände på Beyonce konserten för mig! Det var verkligen precis innan han kastade av sig tröjan som kamrorna bara valde att döö.. haha men ni får nöja er med några få kort och några kassa filmer från mobilen ;)













 

Kommentarer
Postat av: CARRO L

du levet livet Julia.. nu måste vi snart prata på Skype igen <3

2010-10-12 @ 09:05:07
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: systra dii

har bara en kommentar denna gången : DIN SKIIIT!! <3

2010-10-12 @ 15:25:08
Postat av: jensaaan

roar du dig bara där borta eller? :D gottegris!

2010-10-12 @ 17:15:11
Postat av: Anonym

Fyfaaaaaan va grymt gumman!!!!! Puss från en avundsjuk Mandy Moore

2010-10-12 @ 19:53:13
Postat av: Julia

Vad glad jag blir för era kommentarer :)puuus på er!

2010-10-13 @ 03:49:54
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0