Pia 20 år, sms-Jonas och nu - basketmatch!!

I onsdags fyllde Pia 20år så på kvällen tog jag och Martina bilen till St. Paul, grannstaden där vi träffade massa andra och så käkade vi middag och hade det trevligt :) (för första gången körde vi heelt rätt hela vägen!!!)  Måste berätta en lite små cool grej också..Innan jag åkte till USA läste jag jätte många olika au pair bloggar. Kommer ihåg att jag sa till carro att det var en som bodde i New Jersy som hade så fina bilder på sidan :P Sen formaterade vi om min dator, jag åkte till usa, köpte ny dator så jag har liksom glömt bort alla bloggar :P Men för någon vecka sedan kom jag på något konstigt sätt tillbaka till den bloggen som hade så fina bilder på sidan som jag läste för länge sedan :P och så ser jag att hon hade skrivit att hon skulle åka till minneapolis (där jag bor) och i onsdags var hon med på middagen! haha! Då hade hon tydligen rematchat och kommit till en ny familj här i minneapolis :P Ibland är världen liten haha :P
.
.
.
.
.
.
.
Just det ja! Måste ju berätta om Jonas! hahah.. Det var i går morse när min väckarklocka ringde.. Väck som jag är på morgonen tar jag upp min mobil och ska precis trycka på snooze när jag upptäcker att jag fått ett sms... Ett nr jag aldrig sett förut.. aa ni får läsa själva :
.
.
Självklart var jag tvungen att svara...
.
.
Svar från Jonas:
.
HAHA stackars Jonas förstod nog inte ironin i mitt svar :P
Idag var jag ledig så jag, "bloggtjejen" ( hehe hon heter Tinde :P) och Sofia i Down town och skulle på någon "svensk träff" av något slag, ingen visste riktigt vad det var vi skulle på men det hade ju med sverige att göra så självklart var vi tvungna att kolla upp detta! (Måste berätta att jag tog bussen och fick byta i uptown både dit och hem, men jag kom både dit och hem! = Julia väldigt stolt ) Det var inne på University of Minnesota. Där var det ett litet bord där det satt några och spelade monopol :P haha sen droppade det in fler och fler. Det var visst amerikanare hela bunten förutom en som var svensk.. Han hette JONAS hahaha!! och neeej det var inte "sms-jonas" som tur var! :P Det vi var på var alltså en träff där man fikade/åt mat och umgicks.. det var amerikanare som pluggade svenska (vrf man nu vill göra det? ) så dom tyckte det var jätte kul att det kom riktiga svenskar hah! dom var så söta när dom satt där och pratade svenska!
.
Nu måste jag skynda mig för jag och martina ska ut och käka! och sen ska vi på basketmatch!!!! :D:D:D:DD: pusss på er ! (tycker ni har blivit lite ruttna på att kommentera! mycket roligare att uppdatera när jag får kommentarer :D)

Kommentarer
Postat av: syster

HAHAHA SKA VI KÖRA PÅ LÄDER...VA FÅR DU ALLT IFRÅN, DE E MIN SYSTER DE AHHA DU E SÅ ROLIG :p!



du får se till å va lite flitigare på å skriva så man kan kommentera:P puss

2010-11-20 @ 13:01:47
Postat av: CARRO L

haha jag kommenterar la ändå ofta Jullan ;) haha Ah jag kommer ihåg när du nämnde något om den bloggen som du var inne och tittade på, världen är verkligen liten ibland JA, sjukt haha :P Vem är tjejen på den 3dje bilden (som sitter själv?) hon påminde lite smått om dig ju haha..



Läder, SÅÅÅÅ typiskt dig att ge ett sånt svar hahaha dööör!! <3

2010-11-20 @ 14:39:39
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Kim

Vem va den där Jonas då?? någon okänd som bara messat fel? haha fan va kul eller aa pinsamt för han!

2010-11-20 @ 14:41:43
Postat av: Linn

haha porrjullan är i farten ;D MEE LIKEE A LOT

2010-11-20 @ 19:27:17
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/
Postat av: anonym

http://www.felsms.com/2010/11/snusk-idag.html

fler har fått de smset, kände igen de när jag läste i din blogg. ^^

2010-11-23 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0