Julias intressanta dag

Imorse snoozade jag till 07:27 .. och började 07:30.. Men det får man när man bor på jobbet :D OCH DET ÄR DET SOM ÄR SÅ FASANSFULLT GÖTT!! :D:D Idag har vi lekt i snön och sovit middag.. Det är också något jag gillar med mitt jobb, att sova middag :) fast idag blev det bara en timma för min del, skulle laga middag till familjen.. (JESSICA och BERNTSSON - Nu ser ni varför jag ibland måste använda det engelska ordet ist för det svenska! jag kan ju inte skriva att vi sov middag när vi inte ätit vår middag?!! NAP = innan middag ELLER efter! och som förklaring till er andra påpekade nämligen J & B att jag börjat likna Victoria Silverstedt med min svengelska.. ?!?! förstår inte?!?! nog om det...) det blev ialla fall Christians specialare - köttfärsås med spagetti! :D
.
Efter jobbet staplade jag mig ner till gymmet, eller a tog bilen.. var sjukt otaggad men en ynka glöd hade jag så jag satte mig i den så kallade "spinngings-fåtöljen" haha sjuukt go grej måste jag säga! Tidigare har jag alltid valt de "sportigare" cyklarna där sadeln skär in mellan skinkorna och man sitter sitter som fluga.. Men inte här inte! Jag satt bakåtlutad med cosmopolitan i handen och Rihanna i lurarna - live your life och trampade på! Att jag inte sett denna cykel tidigare?!?
.
Efter mitt intensiva cyklande blev det en iskall dusch och vidare in i bastun där jag var heeelt ensam.. Tills det kommer in en tjej med TRÄNINGSKLÄDER(!) Där satt hon i säkert 5 minuter och svettades? ... Antingen så ville hon se lite extra svettig ut när hon kommer ut i gymmet eller så är det någon ny träningsmetod som jag missat :S...
.
Nu är det nog dags att sova för min del tror jag! Hoppas ni sover så skönt där hemma! eller ni kanske redan har gått upp? aja jag ska sova gott i allafall pussss

Kommentarer
Postat av: syster

Haha braa där Julia ;).

Fan va du kämpar på på gymmet, skulle behöva dej som motivation och personligtränare här tror ja :P puss

2010-11-17 @ 13:02:23
Postat av: Janne

Hej Julia!

Vad roligt att få läsa i din blogg. Du verkar ha det härligt "over there"? Och tränar gör du också, märker vi. Sköt om dig och njut av din tid där - och av människorna, kulturen och livsstilen (som ju är lite annorlunda jämfört med hemma).



Många kramar,



Farbror Janne :)))

2010-11-18 @ 21:05:44
Postat av: berntsson

haha okej Julia! Ordet NAP är godkänt :)

2010-11-20 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0