Trick or treat + Halloween at first ave

I
går var jag ledig så jag testade mina nya öronproppar som jag fått av martina! Jag kan säga att dem funkade gaalant! TACK!!!! sov till 12:30 käkade lite brunch, begav mig sedan iväg på cykeln till gymmet och klockan 18 var det dags för trick or treat:D
.
Haha lite annat än hemma! Här var det ungar vid varenda dörr och guuud så mycket godis dem fick! här säger dem, taa en näve! eller så mycket du bara får upp! haha hemma tar man typ 3 godisar sen tackar man och går :P barnen fick så mycket godis att dem fick lasta av sina trick or treat påsar i flera omgångar haha! :STur jag inte käkar godis för det hade seriöst vart farligt att vara här i så fall! ;)
.
Dekorationen på vissa hus är ju liite smått annorlunda än hemma också ;)
.
Efter trick or treat-vandringen var det dags att kila över till Martina för att göra oss redo inför First ave! :D
Jag var riktigt rädd när vi kom ner till down town, var man än kollade såg massa levande döda gå omkring och när man tittade in i bilarna som åkte förbi satt alla med äckliga masker och konstiga dräkter! Kändes seriöst som att jag var med i en skräckfilm! haha (har nog kollat på lite för många amerikanska skräckfilmer :P ) Här i USA är verkligen ALLA utklädda och då snackar vi inte om små djävulshorn, här kör dem all in och missar inte en enda detalj!
.
Det var verkligen en upplevelse att dansa omkring på dansgolvet bland  Johnny depp, sims-gubbar, alla figurer som är med i nintendo 64, Lego, tetris, ett dött par sedan titanic, en robbot, en död gris från saw-filmen, en toalett.. Var får människorna ideerna ifrån?!?!? MEN DET VÄRSTA AV ALLT VAR NOG PLAYBOY KANINEN SOM MÅLAT SIN DRÄKT! haha tror ni jag dog när jag vände mig om och möts av två gigantiska bröst i nyllet!? haha! Hon gick seriöst omkring helt naken ?! jaa USA slutar aldrig chocka!
.
BILDER FRÅN UTGÅNGEN KOMMER SENARE I SAMMA INLÄGG, måste dra till Target nu, käka middag, cluster meeting sen kommer det ;)
.
Då har jag fått de sakerna avklarade och sitter nu hos Martina och myser med våra datorer, tända ljus och musik haha ;) här kommer lite fler bilder från i går på First Avenue :) Tyvärr har vi typ inga bilder på hur vi själva såg ut, hade så fullt upp att se alla andra! haha :S Vi var i allafall ladybug och bumble bee ;P
.
.
Hela Nintendo 64 var där ;)
.
HAHA här drar jag posen med min röda usa-mugg, har lovet er där hemma att ta ett kort första gången jag dricker ur en så häär kommer den efterlängtade bilden! haha fy hatar egentligen den här bilden :P! Får ju inte glömma att säga att vi åkte även Yellow cab för första gången också :D:D
.
.
Lampan över simsgubben lyste egentligen mycket starkare men blir så kasst med blixt :P
.
Haha ser ut som att simsgubben mådde dåligt när han gick för bli tjejen med den stora rumpan ;P
.
Här har vi dem som var instängde i grottan
.
.
Här är 2 korta kassa filmer men det är ju alltid nått :P
.
.
.
Nu måste jag hoppa i säng en ny arbetsdag väntar!! good natt allihoppa hoppas ni sover sååå gott puuss
Kan även meddela att jag har börjat lyssna på jullåtar nu ;) haha

Kommentarer
Postat av: Emelie Z

såå söta barnen var :)

Haha och gud vilken fantasi alla haft när de klätt ut sig, roooligt :D



puss Emelie

2010-11-02 @ 12:59:11
Postat av: Louise

hahahaha!!! avataren och buzz lightyear!!! avataren var ju bäst :D

2010-11-02 @ 23:07:36
URL: http://louisestenstrom.wordpress.com
Postat av: CARRO L

haha gryyymt Jullan <3

2010-11-03 @ 14:10:52
URL: http://cavfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0