Torsdag med Tacopaj!

Haha mobbad rubrik jag kom på då :P Fick en så gölli kommentar från HP att hon älskar att jag uppdaterar så ofta! Tack! :D Såå bara för din skull Sofia tänkte jag att jag kunde slänga upp ett litet snabbt inlägg nu när Graysolino sover ;)
.
Imorse vaknade jag av att solen strålade in på mig! (tänk på att jag sover i en källare med en liten mur utanför mitt fönster) det betyder att det var sjukt mycket sol ute! Så jag blev på sket bra humör! Plus att jag fått 2 sms av chrisse.. haha fult å säga "chrisse" ändå :P käkade frukost, tog på dem kläder, bytte skitbjöjja på G och åkte i väg med min grymma cd som jag fått av DJ Ahlen! haha bea älskar den cden! hennes favoritlåt är Breathe in, breathe out remixen! Hon vil alltid att jag ska höja då haha!! En dag sa hon " Julia, they said, Swedish house! " haha jag fick förklara att det var en slags musik :) Hade juu heelt glömt bort att hon förståår vad dem säger! Men nu tänker jag alltid på texten innan jag sätter på någon låt, inte för att vi lyssnat på någon olämplig men det gav mig en liten tankeställare ;)
.
Sedan har jag och Grayson vart på hans music class som vi går på varje torsdag :) Efter det gick vi och handlade Sedan kom Martina och Max över en sväng och snackade medan jag lagade lunch - pizza :P, tog en promenad + lekplats , nap time för Grayson, lagade tacopaj :D och nu sitter jag här... Jaa,, väldigt intressant förmiddag jag haft ... :P Nu är det dags att väcka honom och sen blir det att hämta Beatrice från skolan, käka middag, sedan trääna kick boxning :D :D
.
Pussssss ska se om jag kan ta en liten snabb bild med cammen på min tacopaj, förstår om ni är förväntansfulla! ;)
.
Det är creme fraiche blandat med ost på toppen (inte bara ost!) ville bara meddela er om det ;)



Kommentarer
Postat av: sofia hp igen

haha gullunge! <3

2010-11-04 @ 21:42:31
Postat av: Emelie Z

jag gillar med när du uppdaterar ofta, så fortsätt med det :D

2010-11-04 @ 23:48:06
Postat av: Julia Martins

haha braa emelie :D läser din blogg flitit också! :D

2010-11-05 @ 00:38:55
URL: http://juliasaupair.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-05 @ 13:55:30
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0